Esittelyt

11. joulukuuta 2013

Joulukalenterin 11. luukku, 40 tavallista ja epätavallista faktaa minusta


Luukku 11

Tähän luukkuun kätkeytyy 40 tavallista ja vähän oudompaa tietoa.
  1. Minua kutsutaan usein Nateksi, oikeaa nimeäni käytän kyllä myös, mutta kavereiden kesken olen Natte.
  2. Vihaan jos esim. opettajat tai muut aikusiet (paitsi tallilla) sanovat Nateksi. Haluan että he käyttävät oikeaa nimeäni.
  3. Olen luonnostaan vaaleahiuksinen, enkä ole koskaan värjännyt hiuksiani.
  4. Toki nyt talvella hiukseni tummuvat vähän :(
  5. Meillä on kissa, nimeltä Kendra.
  6. Kendraa kutsutaan yleensä Mummoksi, syytä en tiedä sillä ei se ole edes vanha. Nimi vain on tullut jostain.
  7. Tykkään ihmisten seurasta ja olen aika sosiaalinen, mutta joskus viihdyn myös omissa oloissani.
  8. Puhun kotona 50%suomea ja 50%ruotsia, olen siis kaksikielinen, ja puhun molempia kieliä sujuvasti.
  9. Käyn ruotsinkielistä yläastetta, 9. luokkaa
  10. Nauran aika helposti.
  11. En pidä naurustani, taikka hymystäni kovinkaan paljon. Näytän peikolta nauraessani.
  12. Olen noin 160cm pitkä, haluaisin olla n. 5cm lyhyempi.
  13. Kengänkokoni on 36 ja puoli.
  14. Asun omakotitalossa, jota olemme vielä rakentamassa, joten meillä on rakennustyöt käynnissä aika jatkuvasti.
  15. Talomme on keskellä metsää, tai ainakin melkein.
  16. Katson tosi vähän telkkaria.
  17. Pidän laulamisesta, ja osaan tosi moniin lauluihin sanat lähestulkoon ulkoa.
  18. Kaverini eivät pidä kun laulan, varsinkaan tallilla.
  19. Joten laulan paljon kun olen yksin.
  20. Olen harrastanut tanssia yli 8 vuotta ja haluaisin sopivan tilaisuuden tullen (ja jos olisi rahaa) aloittaa taas.
  21. Lisäksi olen soittanut pianoa.
  22. Haluaisin opiskella monia kieliä ja oppia esim. kiinaa ja espanjaa.
  23. Haluan ensi syksynä mennä lukioon.
  24. Rakastan paperivalokuvia, tai mikä niiden nimi onkaan, ja tilaan aina ifolorilta niitä aina silloin tällöin.
  25. Ihmettelen aina mitä ihmiset tekevät puolikäytetyille vaatteille. Eihän niitä pyykkiin voi laittaa eikä takaisin kaappiinkaan, joten minulla ne ovat isolla kasalla huoneessani tuolin päällä.
  26. Aamuisin torkutan herätyskelloa lähes jatkuvasti, kunnes kello on liian paljon.
  27. Tykkään kävellä ihan pilkkopimeässä mieluummin kuin taskulampun valossa.
  28. Vihaan imuroimista, se on tosi rasittavaa, siksi imuroin huoneeni aivan liian harvoin.
  29. Muutenkin siivoaminen on mielestäni tylsää.
  30. Näitä faktoja on kauhean hankala keksiä.
  31. En osaa napsuttaa sormiani, ja opin viheltämään vasta reilu vuosi sitten.
  32. En ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella.
  33. Omistan vanhan Nokian puhelimen, joka kuitenkin on minusta ihan huippu!
  34. En muista mitä näistä asioista olen kertonut aiemmin, joten pahoittelen jos tässä on faktoja joita olen kertonut ihan viime aikoina.
  35. En ole kuvauksellinen ihminen. Viihdyn paremmin kameran takana.
  36. Jos en harrastaisi ratsastusta haluaisin harrastaa tanssia, uimista, pesäpalloa, jalkapalloa, taitoluistelua tai vaikka mitä.
  37. Nyt rupeavat nämä faktat loppumaan...
  38. Esitän joskus tyhmempää kuin olen. Tai sitten olen vain tyhmä ja luulen osaavani&ymmärtäväni jotain.
  39. Luen tekstiä valtavan nopeasti, joten esimerkiksi kirjojen lukeminen sujuu minulta nopeasti.
  40. Haluan matkustaa maailman ympäri.

5 kommenttia:

  1. ahaha mä taas rakastan siivomista ahdistun jos on likasta :D mut joo saimpa tietää vähän lisää susta veli ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D mulle kyl tulee välil sellane hirvee siivousbuumi ja sit koko talo on siisti sen jälkee ;)

      Poista
    2. 17 & 18 on niiin totta XD kyl sä voit tallillaki iha vapaasti laulaa :Dd

      Poista
  2. Toi 18 on niin totta!! :D Sori jos ei anneta sun laulaa ;)

    VastaaPoista