Esittelyt

6. heinäkuuta 2013

Riilahden parhaat femmat 30.6-4.7.-13

Ensiksi: Kiitos kaikille parhaasta leiristä! Kiitos leiriläisille, hevosille ja poneille, opettajille, leiriavustajille Emmille ja Sofialle sekä Erkille ja muille joita en ole tässä muistanut mainita.
 Ensi vuonna revanssi taas.
En jaksa nyt kirjoittaa kovinkaan yksityiskohtaista leiripostausta, mutta yritän kertoa kaiken olennaisen.

Sunnuntai
"Tervetuloa intercityjunan 945 matkalle Helsingistä Turkuun. Pysähdyspaikkamme ovat Pasila, Espoo, Kirkkonummi...ja Karjaa..." Juna lipui pois Helsingin rautatieasemalta paria minuuttia yli yhdeksän. Noin tunnin kuluttua kaksi innokasta tyttöstä raahasi matkalaukkujaan Karjaan asemalaiturin poikki.  Riilahden mukava henkilökunta haki meidät asemalta autolla. Kun vihdoin näimme Rilax 3 kyltin, tunsimme kuinka kesä nyt vasta alkoi.

Täpinöissämme kävimme Wanhassa Tallissa ilmoittautumassa ja meidät sijoitettiin parhaitten mökkiin, eli renkitupaan. Iloinen jälleentapaaminen, tervetulolounas, esittelykierros, sänkyjen petaus ja sitten hoitohevosten jako. Minun kohdallani luki Maxie. Tämä iki-ihana poni on täyttä kultaa. (kysykää vaikka Sofialta)

Sitten ensimmäinen tunti ja listasssa luki Maxie. Innoissani satuloin ponin ja eikun matkaan. Ihana maastolenkkin johon sisältyi pellolla laukkaamista oli juuri mitä tarvitsin. Sitten hevoset pois ja päivälliselle. Illan tunnilla menin Seralla kentällä. Mentiin koulua ja puomeja ja lopuksi yksi puomeista nostettiin esteeksi. Sera oli ihan kiva. Iltapala ja nukkumaan.

Sera
Maanantai
Herätys 8.10, mutta renkituvan poppoo kukkui jo 7 jälkeen. Aamupala ja aamupäivän hevosten jako. Maxie. Hypättiin esteitä nurmikentällä. Poni oli super. Sitten oli lounas ja vähän vapaa-aikaa.

Iltapäivän tunnilla menin Nikellä maastoesteitä. Heppa olisi voinut olla vähän enemmän vireessä, mutta ainakaan ei menty sataayheksääkymppiä kaikkien puskien läpi. Päivällinen, teoriaa hyppäämisestä sekä leirikaste. Kasteen jälkeen oli kyllä mukavaa päästä uimaan ja saunaan.

Vega
Maxie<3
Tetris

Tiistai
Herättiin reippaina aamutallia varten seitsemän jälkeen. Ruokittiin ja vietiin hevoset ulos. Aamupalan jälkeen saimme tietää piknik reissun hevoset. Minulla oli Zaba. Iloisena nousin sitten reilun tunnin kuluttua tämän lihapullan satulaan. Laukkaspurtti pellolla pareittain, rauhallisia metsäpolkuja ja muurahaispesässä istumista. Perille saavuttuamme saimme uittaa hevosia. Zaba oli kunnon vesieläin. Sitten autoimme seuraavat ratsastajat selkään ja itse jäimme vielä rannalle  syömään ja sitten autokyydillä tallille.

Iltapäivällä oli varusteiden putsausta sekä leikkejä nurmikentällä. Sitten iltatalli ja iltapala jonka jälkeen piti mennä "nukkumaan". Puoli 11 aikaan Jessica hiipii sisään ja ilmoitti meille yömaastosta. Innoissamme vaihdoimme ridavarusteisiin ja lähdimme hipsimään tallille päin. Sain mennä Maxiella, ilman satulaa. Meidän ryhmä lähti tallin pihasta puoli kahdentoista jälkeen. Pimeässä kartanon vanhassa puutarhassa saimme lenkin aikana kuulla yhtä sun toista kummitusjuttua.

Zaba
Zabaaa
Keskiviikko
Nukuimme varmaankin melkein puoli yhdeksään kunnes oli aamupala. Aamupäivän listassa luki että minulla olisi Vinka, yksi hullunahuskoista issikoista. Positiivisena lähdin matkaan ja iloisena palasin. Vinka oli hassu, mutta hyppäsi kivasti. Lounaan jälkeen iltapäivän listassa näin että saisin hypätä nurmikentällä Maxiella. Tultiin pientä rataa ja olin todella tyytyväinen.

Päivällisen jälkeen meillä oli teoriaa ja yhdeksältä grilli-ilta. Riilahden kauheuskilpailun jälkeen söimme hyvää ruokaa. Yöllä tapahtui kaikkea kummaa joka jääkööt nyt kertomatta. Sen voin paljastaa että kukaan meidän mökistä ei sinä yönä kauhesti nukkunut.

Torstai
Aamupala, leirikisat Maxiella, siivousta, pakkailua ja loppukahvit. Ei sijoituttu Maxien kanssa, mutta poni oli paras. Jäähyväiset. Sitten Riilahden kartano kaikkine ihanine ihmisineen ja hevosineen jäi kauas taakse ja tasan 16:58 lähti juna kohti Helsinkiä.

parhaat<3

1. jee paras leiri ja porukka <3 !

2. moi natte! sun blogi on tosi ihana, niinkuin sun videotkin. löysin sun kanavan youtubesta ja sitä kautta sun bloginkin :) oon seurannu sua jo vuodesta 2012!

mä tein sulle muuten bannerin http://aijaa.com/TvghJ0 :) mitä pidät?
    oon ihan saman ikänen tyttö kun säkin, ois kiva tutustua! hyväksytkö facebookissa kaveripyynnöt vai onko sulla kik tms. ?

t. ellu :)

3. olihan mulla ihan kivaa avustaa teitä..........

joo max on paras kaikki muut on surkeita