Esittelyt

26. tammikuuta 2015

Yksi hyvä, toinen ei niinkään

Oho taas on viikko mennyt ja ei mulla ole muuta kerrottavaa kuin viime viikkoiset tunnit. Mulla ja monella muulla lukiolaisella alkoi koeviikko joka mun osalta on laittoman rento. Joten ehkä sitä ehtisi pistäytyä tallilla vähän useammin tässä lähiaikoina. 

20.1.2015 Ti
 Sain ratsuksi Nasun pitkästä aikaa. Alkutunti ei mennyt niinkään kuin elokuvissa ja oma ratsastukseni ei ollut sitä parhainta. Mutta heti kun osasin rentoutua ja olla tekemättä liikaa asiat napsahti kohdalleen ja Nasse oli parempi kuin yleensä. Tehtiin kivaa tehtävää jossa tehtiin lähelle pituushalkaisijaa voltteja, ensin ravissa myöhemmin laukassa. Nasse kuunteli tosi hyvin, mutta jätin sen vähän oman onnensa nojaan laukkavolteilla joten ne eivät olleet niin onnistuneita kuin jos olisin keskittynyt paremmin. Tuo maneesin pohja ja Nassen korvat taitavat kiinnostaa mua aika paljon sillä ainakin kuvien perusteella mun on mahdotonta saada silmiäni irti niistä... Siinä jotain treenattavaa.








22.1.2015 To
 Tänään listassa luki aivan uusi ponituttavuus nimeltä Marketta. Laittelin ponin rauhassa kuntoon ja hyppäsin selkään positiivisin mielin välittämättä ikävän kylmästä ilmasta. Alkutunnista Marketta oli kivasti kuulolla, tehtiin kolmikaarista joka ei sujunut sen hassummin. Työskenneltiin ympyröillä hetken aikaa laukannostojen kera joidenka jälkeen kummalisesti lopetin ratsastamisen. Kaikki lässähti jotenkin kasaan enkä jaksanut yrittää enää, poni oli kiinni vasemmalla puolella, taipui huonosti ja kipitti ärsyttävästi. En tiedä mitä tein mutta häpesin suoraan sanottuna mun ratsastusta ja vieläkin enemmän mun asennetta. Tehtiin vielä avoja pitkille sivuille ja välillä tuli ihan kelpo askelia, mutta en jaksanut vaatia ponilta paljoakaan. Mikä mua vaivaa?




2 kommenttia:

  1. Nasse näyttää aika kivalta, hienosti menee :) tekee ittekki mieli mennä ridaa ponilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo sun pitäis nää ponit on tosi kivoja :D

      Poista