Esittelyt

1. tammikuuta 2015

Joulukuulumisia vähän myöhässä

 Päivät on ollu täynnä ohjelmaa ja tämänkin postauksen oli tarkoitus tulla jo vaikka kuinka kauan sitten, mutta nyt toivotankin hyvän joulun sijasta Hyvää uutta vuotta 2015!

 Mun joulupyhät sujuivat sutjakkaasti ilman kauheaa jokavuotista joulua edeltävää stressiä. Jouluaatto vietettiin mukavassa seurassa vatsat täpötäynnä. Sain toivomani housut joululahjaksi jotka kruunasivat koko kokonaisuuden.
  Olen talleillut melkein joka päivä ja tälläkin viikolla tulen olemaan tallilla kuutena päivänä seitsemästä. Inspiraatiota tähän lajiin riittäisi vaikka muille jakaa. Enimmäkseen olen puuhaillut Centin kanssa kaikennäköistä. Ja vaikka Centti välillä käyttäytyykin kuin mikäkin apina niin en voi sanoa muuta kuin että olen korviani myöten ihastunut tähän hevoseen joka osaa niin usein yllättää mut positiivisesti. Muitakin uusia tuulia odottaa ihan kulman takana, mutta kirjoittelen niistä tänne heti kun kaikki selkeytyy ihan kunnolla.




Meikittömyys kunniaan!



 



Tossa noi mun joululahja housut



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti