Esittelyt

13. toukokuuta 2013

Aiemmin mä juoksin silmät kii, mut sit mä törmäsin enkeliin ♥

 Lauantaina olin tallilla tuuraamassa Jenniä. Tallilla olin vähän ennen puoli kymmentä. Auttelin laittamaan poneja ja Pihlaa tekemään tallia. Talutin kaksi nappulaa, yhdellä Elliä ja toisella Niittaa. Putsasin Waltterin suitset (Nasse oli juuri silloin tunnilla) sekä Nasun kupit. 
  Autoin Pihlaa päiväruokinnassa. Kävästiin jossain välissä ostamassa Siwasta jätskit. Tuntui ensimmäiseltä kunnolliselta kesäpäivältä. Istuttiin heinäpaaleilla ja otettiin aurinkoa. Lähdin kotiin puoli kuuden aikaan.

11.5.2013
 Miten aika muuten meneekin näin nopeasti?
 Tuntuu todella omituiselta ajatukselta että Nassella ja minulla on tänään jo tasan puoli vuotta yhteistä taivalta. 
 Tuntuu kuin poni olisi vasta viime viikolla muuttanut Viikkiin. Meillä on vielä vaikka mitä kehitettävää, luottamuksen kasvattamisesta ratsastuksen saloihin asti. Kun oikein tarkkaan ajattelen tämä poni on opettanut minulle valtavasti jo näin lyhyessä ajassa. Nasse on opettanut minulle aivan erilaisella ponityypillä ratsastamisesta, sillä tämä poni on aivan Sampon vastakohta. 
 Ollaan koettu tämän puolen vuoden ajalla niin onnistumisia kuin epäonnistumisia. Olemme hurautelleet pariin otteesseen ilman satulaa, hypelty esteitä, tuuppailtu koulua, osallistuttu joulukatrilliin ja vaikka mitä muuta.
 Monesti onnen tunne on valahtanut ylitseni ja olen miettinyt "Tämä poni on kaikkea mitä voin toivoa" Mutta monta kertaa olen niellyt karvaita pettymyksen kyyneleitä ja ollut lähellä että luovuttaisin.
 Mutta tässä sitä ollaan. Korvia myöten ihastuneena maailman pöhköimpään ja lehmämäisimpään poniin! <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti