Esittelyt

4. toukokuuta 2013

11 Haaste


Sain tällaisen haasteen joten täällä kotona kun vain tylsistyn päätin tehdä tämän :D
  • Kerro 11 asiaa itsestäsi
  • Vastaa haastajan kysymyksiin
  • Keksi 11 uutta kysymystä
  • Haasta 11 uutta bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa
  • Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät
11 faktaa
  1. Minulla on vaikka mitä lempinimiä, mutta Natte on tavallisin
  2. Sampo oli minulle kaikki kaikessa, nyt enää rakas muisto </3
  3. Tykkään lähes kaikesta ruoasta ja rakastan leipomista
  4. Jos olen iloisella ja hyvällä tuulella puhun kuin papupata ja selitän kaikkea turhaa
  5. Olen blondi luonnolliselta hiusväriltäni, enkä ole ikinä värjännyt hiuksiani
  6. Omistan kauhean naurun
  7. Pelkään kaikkien ystävieni oikeasti vihaavan minua salaa
  8. Mulla ja Nassella on noin viikon kuluttua puolvuos päivä
  9. Kuuntelen musiikkia koko ajan
  10. Viikki on minulle kuin toinen koti
  11. Auringonlaskut ja -nousut ovat vuorokauden parasta aikaa
11 kysymystä
  1.  Lempi hevosrotusi? Islanninhevonen
  2.  Mitä haluaisit kaikkein eniten? Olla onnellinen
  3. Lempi ruoka? Kaikki, mutta jos pitää sanoa joku niin pasta
  4. Inhokki ruoka? Syön lähes kaikkea mutta oliivit eivät ole mitään herkkua
  5. Monesko haasteesi tämä on? Apua, ei aavistustakaa
  6. Missä olet? Kotona
  7. Minkälaisessa talossa asut? (kerros,pari,omakoti .yms) Omakotitalossa
  8. Mikä on paras viikonpäivä? Perjantai tai lauantai
  9. Millaisissa tilanteissa olet onnellisimmillasi? Ystävieni kanssa jossain tai sitten ratsailla auringonlaskussa.
  10. Oliko vaikea keksiä 11 tietoa itsestäsi? Ehkä vähän
  11. Onko sinulla eläimiä? Kissa :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti