Esittelyt

7. helmikuuta 2015

Uusi alku!

Hevoskuvioni ovat olleet koko viime syksyn ja tämän alkuvuoden aika sekaisin. Paljon eri suunnitelmia olen harkinnut ja miettinyt. Viime syksystä lähtien olen autellut Centin kanssa, jonka hoitamista toivon pystyväni jatkamaan vielä tulevaisuudessakin. 
  Kaikki on ollut siis aika epäselvää, mutta nyt voin vihdoinkin valaista teitä kaikesta. Ja samalla valaista itseänikin tässä asiassa.




 Mulle tarjottiin symppistä ponikokoista eestinhevosta vuokralle 3krt/viikko. Fian, tai virallisemmin Vistan, kanssa olisi tarkoitus myös valmentautua Viikissä pari kertaa viikkoon ja ehkä päästä ponin kanssa kisaamaankin. Tämä tarjous tuntuikin juuri sopivalta mun pulmaan: omaan ei ole varaa, mutta unelma kehittymisestä ja kunnon treenamisesta on vahvempi kuin koskaan. Toivottavasti Fian kanssa rupee sujumaan, kolme kertaa olen jo ponnyn selkään päässyt ja kivalta kaverilta vaikuttaa.
 Kiitos tuhannesti teille jotka annoitte mulle tämän mahdollisuuden!

Eli blogi saa tästä eteenpäin uuden päätähden jonka seikkailuja pääsette seuraamaan. Odotan innolla tulevaa ja toivon että tästä tulee huippua!












2 kommenttia:

  1. Noniin hienoa että sait tälläisen mahollisuuden päästä kehittymään! Kivalta ja nöyrältä vaikuttaa toi itse ratsukin, tosi söpö :D käytkö enää noilla koulun poneilla tunneilla vai vaan fian kanssa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fia on kyl tosi söpö! Käyn Fian kanssa tunneilla, mutta ponikoulun poneilla en enää mene :)

      Poista