Esittelyt

3. helmikuuta 2015

Kännykkä kuvia

 Jälleen kerran pääsette tänne ihastelemaan otoksia joita on tullut otettua puhelimella, sillä teki hirveästi mieli päivittää jotain tännekkin nyt kun kerrankin on aikaa. Mun koeviikko loppui jo eilen ja seuraavat päivät tulevat olemaan tosi rentoja.


1. Kahvittelemassa Wilman kanssa. 2. Pitkän matikan-elämäntapa. 3. Syömässä Carkin kanssa. 4. Mä 5. Mulla on ihan oma kuski ;) 6. kuva joka sai mut nauramaan miljoona kertaa. 7. lisää matikkaa. 8.Oltiin liikankurssin kanssa keilaamassa ja mun keilauskengät oli kokoa 34!? 9. Taas minä


1. Yritettiin mun kaverin kanssa tehdä nutella-crepsejä, tuossa lopputulos... 2. Vielä kerran minä. 3. Kissa. 4. Parhaat<3  5-9. Pari kuvaa thaimaanreissulta jotka löysin mun puhelimelta. Ikävä tota paikkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti