Esittelyt

24. lokakuuta 2014

Esittelyssä: Centti

  Ajattelin kirjoitella tännekkin nyt vähän uusia juonen käänteitä mun elämässä joita en ole vielä niin sanotusti kertonut nettimaailmalle. Monet varmaan joko tietävät tai ovat kuulleet että olen nyt reilun kuukauden autellut Luckyn entisellä tallilla asuvan Centti-hevosen hoitamisessa.

  Centin kanssa on ruvettu palailemaan normaaliin liikuntaan näin vähitellen ja olen käynyt pari kertaa viikossa mm. kävelyttämässä ja juoksuttamassa tätä otusta. Viime viikonloppuna sain ekaa kertaa ratsastaa Centillä ja jos hyvin käy rupean luultavastikin vuokraamaan tätä kivaa ruunaa.

  Centti on ihanan utelias kimo ruuna. Karsinassa sillä on hyvät käytöstavat ja kaikki hoitotoimenpiteet (tähän mennessä) ovat sujuneet ongelmitta. Saattaa olla aikamoinen säätäjä jolta löytyy pilkettä silmäkulmasta, mutta tosi kiva ja symppis kaveri on mun käsitys. Ratsastaessa Centti on yritteliäs ja herkkä mm. painoavuille, jonka sain jo huomata mun vinon istunnan takia.

 Eli saattaa olla että tähän blogiin syntyy uusi tähti jonka seikkailuista saatte lukea mun blogissa. Tuntuu kuitenkin oudolta aloittaa tuolla tavoin "alusta" jonkun uuden, tuntemattoman hevosen kanssa, mutta on silti kiva saada uusia kokemuksia ja ehkä mahdolliskuuksiakin kuka tietää?









2 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat, hieno Centti ja nätti sinä ;)

    VastaaPoista
  2. kaikki kääntyy parhain päin, tää on uus alku sun heppa rintamalla ja voisin kuvitella että et tuu katumaan centin suhteen, se on niin kivan olonen hevonen että uskon kovasti siihen et kaikki lähtee pian rullaamaan :) Ja ihana pitää sut tuolla vielä! ♥

    VastaaPoista