Esittelyt

8. marraskuuta 2014

Mitä mulle kuuluu?

  En halua hyllyttää tätä blogia, sillä jos pidän tauon tämä blogi vaipuu sellaiseen talvihorrokkseen että se ei sieltä enää nouse. Joten postailen tänne silloin tällöin kun siltä tuntuu, mutta elämäni on nyt toistaiseksi aika kiireistä ja tapahtuu kaikenlaista koko ajan ja joudun priorisoimaan asiat tärkeysjärjestykseen. Ja valitettavasti blogi ei sijaitse niillä korkeimilla sijoilla. 
  
  Lukio, kaverit, harrastukset ja kaikki muu vievät aikaa. Sille ei vain voi mitään. Arkipäivisin lähden seitsemän jälkeen, tulen kotiin useimmiten aikaisintaan viiden jälkeen ja mitä sen jälkeen enää jaksa tehdä? Sen voin sanoa että syysmasennusta mulla ei tänä vuonna ole (ainakaan vielä) mutta iltaisin menen usein nukkumaan ihan rättiväsyneenä. Pitkät päivät tekevät myös sen että ratsastus on enemmänkin pelkkä henkireikä, jota en ehdi harrastaa tarpeeksi. Talleilen toistaiseksi 2-3krt/viikossa, ja usein on tuntunut että koko laji ei inspiroi sitten yhtään. Mutta tämä on toivottavasti vain tällainen kausi ja kohta sitä inspsistä löytyy vaikka muille jakaa. Olen päässyt muuten jo kokeilemaan Centtiä pariin otteeseen selästä. Oikein symppis kaveri!

  Edessä häämöttää myös tuleva koe viikko. Sellainen jota olen kauhistellut jo jonkin aikaa: seitsemän koetta seitsemässä päivässä. Onneksi siinä on viikonloppu välissä. Pitäisi jo ruveta lukemaan mutta olen maailman parhain keksimään tekosyitä miksi ei tarvitsisi aloittaa. Mutta suklaan, teen ja mandariinien voimalla ajattelin pärjätä.
 Ja sitten kun tämä jakso on ohi ja kokeet kirjoitettu mua odottaa ihana juttu, siitä sitten myöhemmin...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti