Esittelyt

19. lokakuuta 2014

Vähän kuvia mun naamasta













 Otsikko kertookin jo kaiken. No ei ihan.
  Vietettiin Carkin kanssa ihana syysloman perjantai kaupungilla. Syötiin hyvin ja paljon, pyörittiin kaupoissa ja napsittiin kuva jos toinenkin kun oli niin ihana sää. Ei mulla sinäänsä ole ikinä ollut mitään älytöntä "ongelmaa" mun ulkonäön suhteen, mutta en silti pidä itseäni kuvauksellisena henkilönä. Se johtaa siihen että musta on tosi vaikea saada ns. hyvää valokuvaa tai ainakin omasta mielestäni. Mutta olen tullut silti siihen tulokseen että jos joku parin kuvan perusteella tuomitsee jonkun niin tämä tuomitsija ei ole tutustumisen arvoinen.
  Nyt taisin vähän eksyä aiheesta, joka on siis se että tuona aurinkoisena, mutta sitäkin kylmempänä perjantaina Carkki otti musta jopa jonkin verran julkaisemiskelpoisia kuvia! Se ei ole yleensä mikään tavallinen juttu joten päätin julkaista niitä tänne, ainoat muokkaukset mitä olen tehnyt on mustavalkoisuus ja "kollasien" teko.

  Mutta nyt meinasin mennä nukkumaan ja valmistautua niin fyysisesti kuin henkisestikin tulevaan kouluviikkoon josta taitaa tulla lukioaikani tähän mennessä rankin. Varsinkin kun olen jättänyt kaikki läksyt joko viime tippaan tai tekemättä, koska laiskuus. Mitäköhän tästä munkin koulunkäynnistä tulee? Toivottakaa onnea!
Ps. Jos jollain sattuu olemaan pitkä matikka, niin mulle saa mielellään antaa vinkkejä kuinka selviän hengissä näistä kursseista!?






2 kommenttia:

  1. Ihanaaaa, noi muokkaukset on just hienot! :) jaja oli juts nii ihana päivä!♥

    VastaaPoista