Esittelyt

9. maaliskuuta 2013

Tonight I need to hold you so close

Taas tällanen ei-heppa aiheinen postaus. Tänään olin keskustassa. Tapasin Jennan ja Wilmaan. Kierreltiin kauppoja ja oltiin syömässä. Mukaan tarttui ihanaa viiksiteippiä sekä viiksiklemmareita. Olin myös tanssitunnilla.
 Eli siis ratsastuksen lisäksi harrastan tanssia. Tanssia olen harrastanut välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän aktiivisemmin ihan pienestä pitäen. Varmaankin jos en ratsastusta harrastaisi niin panostaisin tanssimiseen enemmän. Nyt se jää kuitenkin taka-alalle ja toistaiseksi käyn kerran viikossa baletti tunneilla. Eri tanssilajit ovat aina olleet lähellä sydäntäni ja olen harrastanut kaikkea jazz- ja nykytanssista, hiphoppiin ja balettiin. Mutta siis tällä yhdellä viikkotunnilla en tosiaankaan kehity mitenkään hirveästi tällä tanssin alalla, mutta se on minusta hauskaa ja tanssi auttaa pitämään peruskuntoani yllä.

Show-tanssi esitys 2009 (olen tuo punahousuinen)

Jenna ja Wilma

 Illalla vietimme sitten synttäreitäni ja pari sukulaista tuli kylään. Ja huomenna olisi sitten HorseFair-messut tähtäimessä.

6 kommenttia:

  1. mä olin tänään horse fairissa ! :) tosi kivat messut oli :D

    VastaaPoista
  2. kiva :D toivottavasti ne on yhtä kivat huomennaki :)

    VastaaPoista
  3. hihii minä siellä;)

    VastaaPoista
  4. kiva toi sun uus banneri :) ida taas asial näköjää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tai siis kiitä Idaa ku on jaksanu tehä mullekki bannerin :D

      Poista