Esittelyt

1. maaliskuuta 2013

Mitä mä ponilla, kun mulla on lohikäärme?

Mikä mun vastustuskykyyn on mennyt??? Pari vuotta sitten en ollut melkein ikinä kipeä, nyt senkin edestä. Flunssasta olen kärsinyt jo pari päivää, mutta koulussa olen silti ollut, ja tallillakin, mikä ei asiaa oikeastaan paranna...
 Keskiviikkona rupesin voimaan todella huonosti joten jouduin lähtemään tallilta kotiin paaaljon aikaisemmin kuin normaalisti.
 Torstaina olin kuitenkin koulussa kun oli vähän lyhyempi päivä, mutta iltapäivällä kävin vaan omalla ratsastustunnilla (olin tallilla vasta 6 aikaan, kun tavallisesti olen siellä jo 3 jälkeen). Menin Nassella! :D Hypättiin pari estettä ja mentiin pääty-ympyrällä olevia puomeja (+kavalettia). Mitäs nyt sanoisi? Tunti meni omasta mielestäni tosi huonosti. Tai siis tuli siinä varmaan paljon hyviäkin pätkiä, mutta varsinkin eilen vatvoin vain epäonnistumisia ja iloitsin liian vähän onnistumisista, mutta ratsastuksen jaloa taitoa opetellessa... Ja kuin varsinkin tuosta yhdestä kuvasta näkee, niin mitä ihmettä mä ponilla tekisin kun mulla on lohikäärme?

Tänään olen sitten yrittänyt parantua täällä kotona.

Nassen lohikäärme-ilme, ja poni taisi kuvitella tuon puomin korkeaksikin esteeksi xd
Katseli kameraa epäilevästi

2 kommenttia:

  1. nattee! sun pitäää mennä tunnille iloisin ja positiivisin mielin ni sit se tuntiki onnistuu :D

    VastaaPoista
  2. hahaha jepp pitäis :D hahah nauroin niille sun kommenteille ku kattelin niit klippei mitä oot kuvannu ja jois selität jotai samal xd

    VastaaPoista