Esittelyt

16. maaliskuuta 2013

Kiirettä pitää

Kaikki koulujutut ovat vieneet paljon energiaa viime aikoina ja muutenkin olen koko ajan menossa, joten kaikki koneella olo on jäänyt vähän taka-alalle, mutta nyt minulla on hyvä hetki kirjoittaa vähän.
  Keskiviikkona olin tallilla. Perus päivä ilman mitään sen erityisempää. Pidettiin ponikerho, autettiin tallissa ja talutettiin.
  Torstaina olin myöskin tallilla. Yritettiin kuvata sellainen jännä juttu. Mutta ei ihan onnistunut. Jos onnistutaan joskus saatan ehkä laittaa sen tännekin. Toistaiseksi se on vielä salaisuus ;)
 Omalla tunnilla menin Nasulla. Mentiin pitkästä aikaa ihan koulua vaan kun ollaan pari viime kertaa hypätty. Tehtiin pohkeenväistöä ensin ihan käynnissä, sitten ravissa. Tuntui omituiselta istua Nassen harjoitusravissa, sillä ponille on vaihdettu uusi satula, joten tässä totutellessa. Väistöjä tuli ihan hyviäkin pätkiä, mutta harjoitusta tarvitaan vielä vaikka kuinka. Laukassa Nasse oli aika hyvin avuilla, tai ainakin paremmin kuin ennen koulutunnilla. Joten olin kyllä tyytyväinen.
  Perjantaina menin Luckylla. Tein paljon käyntityöskentelyä. Sää oli mitä ihanin.







Perus Nassen lehmä ilme

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti