Esittelyt

22. maaliskuuta 2013

Missä mun ratsastustaidot?

Perus viikko takana, ei mitään sen erityisempää ole tapahtunut. Maanantaina menin Luckylla. Tehtiin Pihlan kanssa pitkä maastolenkki ja sitten ratsastin vielä hetken maneesissa. Lucky oli lopussa varsinkin tosi kiva. 

  Keskiviikkona ja torstaina olin tallilla. Omalla tunnilla menin Nassella. Meillä oli sijainen ja saatiin mennä ilman satulaa. Käynnissä ja ravissa poni liikku rauhallisesti, kun viimeksi kun mentiin ilman satulaa (ennen joulua) Nasu otti hirveet spurtit siitä että piti vain pohkeet kyljissä joten jalkoja piti pitää pari senttiä irti, mutta nyt pystyin silti pitämään jalat kiinni kyljissä. Laukoissa Nasse innostui liikaakin kun laukattiin kahdella pääty-ympyrällä. Nassen mielestä piti vaan mennä täysillä koko ajan ja mulla oli kova työ pitää se jotenkuten aisoissa. Joten poni vei mua välillä ihan 6-0. Mutta sitten kun taas ravattiin poni oli kevyt ja kuunteli kaikkia pidätteitä super hyvin. En vain ymmärrä mitä Nassen päässä liikkuu ja miten saisin sen menemään hyvin. Ehkä mun taidot ei vain riitä ja varsinkin tuon tunnin jälkeen teki mieli vain heittää itseni ja poni roskiin. Vaikka ei se Nassen vika ollut, siis epäonnistunut tunti, vaan ihan minun oma vikani joten on väärää syyttää ponia... Ehkä mun pitäisi mennä alkeiskurssi uudestaan?

 Lisää kuvia eilisestä tunnista on Heidin kamerassa ja laitan niitä tänne sitten kun tai jos saan ne :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti