Esittelyt

15. elokuuta 2014

Taggad till tusen!

 Voisin tännekkin nyt rustata vähän viime aikojen kuulumisia. Koulut ovat alkaneet ja palailu arkeen on ollut vaihtelevan kivuliasta. Mut nakattiin periaatteessa keskelle tuntemattomia ihmisiä. Kaikkia lukiokirjojakaan en vielä tämän ensimmäisen viikon aikana  saanut hankittua. Siis kuten jotkut tietää, jotkut arvaa ja jotkut kuulevat vasta nyt aloitin siis lukion ensimmäisellä nyt viime tiistaina kun useimmat ruotsinkieliset koulut alkoivat. Eli käyn suomenruotsalaista lukiota Helsingissä.

 Olen aina ollut se tyyppi joka pääsee läpi hyvillä arvosanoilla tekemättä lähes yhtään koulutöitä sen eteen. Toisinaan (varsinkin yläasteella) siitä on hurjasti hyötyä, mutta saa nähdä jos samaa kaavaa pystyy jatkamaan lukiossa...Onneksi vielä ei ole tullut yhtään läksyjä ja muutenkin tunnit menevät usein nimilistojen läpikahlaamiseen ja kurssien esittelyyn.
 Kouluun paluu on tehty mulle aika kevyeksi, sillä tässä ekassa jaksossa mulla on monta super lyhyttä päivää. Tämä tulee toki kostautumaan sitten seuraavissa jaksoissa jolloin joudun lähes asumaan koulussa...

  Asiaahan ei auta se että mun koulumatka julkisilla kestää reilun tunnin, suuntaansa, joten saa nähdä miten kauan jaksan tätä. Tosiaankin olen nyt ollut 4 päivää koulussa ja olen jo nyt ihan poikki... Kotiin tullessa syön kasallisen ruokaa ja painun nukkumaan lähes samantien. Ja tämä on se mun helpoin jakso. Mutta saa nähdä mitä lukioelämä tuo tullessaan, sillä nyt on tullut läpikahlattua vain ensimmäinen viikko.

 Onneksi tänään on se kauan odotettu ilta, Weekend Festival! 

Lopuksi vähän kuvia lauantailta, kun menin Luckylla. Hevosblogi kun tämä nyt kumminkin on. Kiitos Carkki kun jaksoit pyöriä kameran kanssa!
















6 kommenttia:

  1. Jes kiitti kun toteutit tän mun toiveen! Oli just sellane mitä ajattelinkin/odotin!

    VastaaPoista
  2. Ui juma ootte kehittyny Luckyn kanssa! :D

    VastaaPoista
  3. Hyvä jos löyty mieleisiä kuvia :) p.s. kyll se siit se koulu sit ku asettaudut taloks, kaikki on aluks vähä hakemist mut kyll se siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ku jaksoit olla kameran takana :D Ja jepp siel on kyl ihan kivaa :D

      Poista