Esittelyt

8. huhtikuuta 2014

Epämääräisiä kuvia

 Minulla on toistaiseksi yksi heppapostaus julkaisematta jonka toivottavasti saan valmiiksi lähipäivinä. Siihen asti saadaan tyytyä pariin julkaisemattomaan kuvaan minun arjestani.




 Kyllä, tämä on vesimelonikakku. Joka kylläkin aiheutti minulle, aidolle vesimelonin rakastajalle, ainakin jonkin aikaiset vesimeloniöverit. Minulla ja ystävälläni oli varmaankin vähän liikaa joutoaikaa ja tässä tulos. Nakataan vain kasa kermavaahtoa ja hedelmiä sekä marjoja ynnä muita koristuksia ihan pelkän leikatun vesimelonin päälle. Voila! Terveellisempää ainakin kuin tavallinen kakku ;) 



 Olen innostunut kaiken maailman eksoottisista hedelmistä, ja ostoskorista on viime viikkoina löytynyt vaikka mitä. Harmi että tällaiset hedelmät ovat vähän kalliimpia. Muuten niitä voisi syödä useamminkin. Passionhedelmä tuollein pelkästään on mielestäni ainakin huippuhyvää. Kiwitkin ovat jo kohta perustarve meidän kodin hedelmävarastossa, sillä niitäkin jaksan popsia aika reilusti.



Tämä kissakin on kasvanut hurjasti. Eihän siitä ole kuin pari kuukautta kun se muutti meille. Nykyään se näyttää jo enemmän aikuiselta kissalta, mutta energiaa tältä kaverilta ei puutu. Lisäksi Pluto on ihanan hellyyden kipeä ja kiipeää kaikkien syliin.

Tästä postauksesta tuli todella epämääräinen ja ehkä voisin jossain vaiheessa ruveta panostamaan näiden postausten laatuun enemmän. Tämäkin on vain kasa hatusta vedettyjä kuvia joita on tullut kuvattua, ja lisänä pari turhaakin turhempaa lausetta, mutta niitä kunnollisia postauksia odotellen.

4 kommenttia: