Esittelyt

13. maaliskuuta 2014

Elän vielä



Kaiken näköistä on viime aikoina ehtinyt tapahtua. En tiedä oikein mistä aloittaisin. Aika kuluu liian nopeasti.

 Viime viikolla täytin vihdoinkin 16! Viikonloppuna sukulaisia tuli vierailulle ja syötiin kakkua ja muuta ruokaa mahan täydeltä. Tulevana viikonloppuna toivottavasti juhlitaan sitten vielä ihan kunnolla.      
  Muulloin olen innostunut syömään terveellisesti ja kauppalistalta löytyy jos minkälaisia hedelmiä. Herkkulakossa kun yritän olla täytyy totuttu päivittäinen sokeriannos korvata 100 kilolla hedelmiä ;)








 Viikissä viime torstaina ratsastin Aladinilla. Ponivalinta ei miellyttänyt minua mitenkään suuresti, mutta itse tunti meni ihan okei. Hypättiin kolmen esteen rataa ja Aladin hyppäsi ihan kivasti, vaikka alku- ja loppuverryttelyt menivät enimmäkseen siihen että poni tuijotteli minua pää taivaissa.

(c) Netta


  Lauantaiaamun valmennukset Hertan kanssa ovat menneet ihan mukavasti. Eli ratsastetaan joka kerta samoilla ratsuilla ja parin mutkan jälkeen Hertta on mulla nyt vakkarina. Viimeksi meillä oli sijainen ja harjoiteltiin K.N. Specialin raviosuutta. Lopputunnista Hertta toimikin jo aika kivasti. Nyt tulevana viikonloppuna olisi tarkoitus mennä kyseinen rata rataharjoituksena. Saa nähdä mitä siitäkin tulee...

  Luckyn kanssa treenailut ovat menneet aika vaihtelevasti, mutta suurimmaksi osaksi olen ollut ihan tyytyväinen. Varsinkin toissapäivänä Lucky näytti minulle ajoittain niitä parhaita puoliaan. On kiva kun lumet ovat lähes kokonaan sulaneet niin kohta pääsee vihdoinkin taas maastoilemaan kunnolla. Luckynkin kanssa ollaan suuntaamassa rataharjoituksiin parin päivän päästä. Ratana on heB:0.

Nyt lähdenkin tästä tallille päin. Kuulemisiin.

Pari viikkoa sitten Waltterilla (c) Alma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti