Esittelyt

8. elokuuta 2013

Luckylla koulutunnilla

 Tiistaina olin pitkästä aikaa Luckyn kanssa Erican koulutunnilla. Sain paljon hyviä neuvoja ja tajusin itse missä tilassa olen Luckyn kanssa ollut. Täytyy tehdä enemmän töitä. Lucky on tottunut siihen että en osaa vaatia siltä tarpeeksi ja nyt vasta rupean tajuamaan miten lepsusti olen ratsastellut. No tästä päivästä lähtien rupean ratsastamaan kunnolla. En anna Luckylle periksi senttiäkkään ja olen päättänyt että nyt tässä opitaan menemään kunnolla. Enkä aio luovuttaa tämän asian suhteen vaikka kuinka huonosti menisikään.

 Oho, päättäväistä tekstiä, mutta ehkä se on juuri mitä tarvitsen. Tai no treeniä minä tarvitsen, juuri niin. Tuosta tunnista sitten. Tehtiin tosi perusjuttuja kuten siirtymisiä, väistöjä ja paljon voltteja. Lucky oli aika paljon sisäpohjetta vasten alussa, eikä tukeutunut ulko-ohjaankaan kunnolla. Piiiitkän tappelun jälkeen sain silti palkinnoksi paljon hyviä pätkiä. Mutta ehkä eniten mitä tästä tunnista sain irti, kaikkien super hyvien vinkkien lisäksi, oli että se avasi silmäni. Syksyllä treenataan ahkerammin. 

c Carkki









suosikki kuvani



Käytiin tunnin jälkeen vielä rannassa uittamassa. Ja Lucky hetken suostuttelun jälkeen ui jopa pari askelta! :D Viimeksi herra suostui kahlaamaan vain vatsaan asti ja piste, joten tälläkin saralla edistytään.

Ps. Muistakaa katsoa edellinenkin postaus tältä päivältä mun ja Nasun kisoista!
//Natte

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja hyvin meet Luckyllä :)

    VastaaPoista
  2. Ihana postais ja hyvin menitte ja päätäväinen tekstihän kannustaa.

    t. Liisa nassen hoitaja

    VastaaPoista