Esittelyt

28. huhtikuuta 2013

Oh oh oh

Välillä elämä tuntuu menevän päin metsää ja mikään ei vain onnistu. Minulla tällaiset tunteet tulevat aaltoina, ja juuri nyt kaikki on ihan tyyntä. Olen vain niin onnellinen ja kaikki tuntuu ihanalta ja tulevaisuus valoisalta! Tällaiset hetket vain ovat ihania.

  Eli tiistai-keskiviikko-torstai olin Viikissä tetissä. Oli kyllä kivaa vaihtelua koululle. Siivoilin karsinoita, ruokin poneja, hain poneja sisään ja vein ulos sekä yleisesti siivoilin. Oli kivaa viettää 3 päivää putkeen koko päivät tallilla, iltaisin olin kyllä aika väsynyt.




 Tiistaina olin tallilla noin kuuteen. Iltapäivästä satoi tosi rankasti ja kun pääsin kotiin (tai kummitädilleni jonka luona majailin 3 päivää) olin ihan läpimärkä.
 Keskiviikkona lähdin tallilta vasta 8 aikaan. Pidettiin ponikerho ja menin pitkästä aikaa, arvatkaa kenellä? Javella :D Poni on kyllä niin hauska pieni tapaus. Tehtiin jotain kevyenistunnan harjoituksia ja käytiin maastokäppäilyllä.



Hyi tää mun istunta näis kuvis
 Torstaina olin tallilla kello 10:00-20:30. Ömöm, käytiin jossain vaiheessa Prismassa Inan kanssa ja sitten omalla tunnilla menin Nasuttimella. Tehtiin askeleen lyhennyksiä ja takajalkoja aktivoivia harjoituksia ja Nasse oli tosi kiva ja kuunteli apuja super hyvin. Sitten otettiin myös parit laukan nostot. Nasse kuunteli yllättävän hyvin ja meni varsinkin vasemmassa kierroksessa tosi kivasti.










Ylpeä ponista <3
  Perjantaina lähdettiin Tallinnaan! Oltiin kylpylässä, käytiin ostoksilla ja cartingia ajamassa. Tultiin tänään seitsemän aikaan kotiin. Kivaa oli! Kiitos mukavalle matkaseurueelle. Kuvia ei oikein ole kuin pari jotka lisään myöhemmin. 

 Huomenna kouluun ja herätys siis kello 6. Sitten olisi suomenkokeeseen lukua ja munkkien paistoa! Ja omg blogille on kerääntynyt jo 29 lukijaa. Vau! Sitten jos lukijamäärä nousee 30 järjestän pienen kilpailun ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti