Esittelyt

9. huhtikuuta 2013

Jäätelöä tai sitten ei

Olen viime aikoina ollut todella inpiraatioitunut leipomisesta ja ruoanlaitosta ylipäätään. Pitäisi varmaan perustaa joku ruoka-blogi kun näitä ruoka ja herkku kuvia tulee tänne vaan koko ajan ja nehän eivät kuulu oikein aiheeseen. Mutta tähän hätään en ole mitään ruokablogia tehnyt joten laitan vielä tämänpäiväisestä leipomastani kakusta pari kuvaa tänne. Eli innostuin leipomaan tuollaisen mutakakun kermavaahdolla ja vadelmilla. Kotoa ei löytynyt kuin todella todella tummaa suklaata joten kakusta tuli aivan liian tummansuklaan makuinen...
 Muuten ruokaa on tosi hauskaa kuvata! :D










 No nyt sitten enemmän asiaan: Sunnuntaina olin Luckylla. Tein aika perusjuttuja, siirtymisiä, väistöjä ja parit laukavaihdotkin sain aikaiseksi. En ollut kovinkaan tyytyväinen talliin palatessani, mutta toivottavasti huominen menisi sitten paremmin.

 Maanantaina olin Luckyn kanssa koulutunnilla. Tehtiin paljon siirtymisiä ympyrällä ja avoja ja voltteja.  Sain paljon hyviä neuvoja ja Lucky meni tosi nätisti. Tunti meni tosi hyvin vaikka alussa Lucky vähän kyttäsi joissain kulmissa ja näki pari vihreää miestä, mutta heti kun sain Luckyn kunnolla keskittymään niin sitten meni super hyvin. Mulla on Luckyn kanssa vielä paljon opittavaa, mutta tässähän sitä koko ajan kehitytään. En saanut valitettavasti ketään kuvaamaan tuntia joten kuvia ei valiettavasti ole.

 Tiistaina olin kaupungilla. Olin balettitunnilla, kierreltiin vähän kaupoissa ja tarkotuksena oli mennä nauttimaan ilmaiset jäätelöt Ben&Jerryn Free Cone Daylla, mutta kun sitten saavuttiin paikalle niin siellä oli varmaan kilometrin jono. Ei meillä nyt niin paljon aikaa ollut että olisimme ehtineet odotella pahaista jäätelöä yli tunti joten jätettiin se sitten väliin.

Jono jätskille näkyy tuossa taustalla
Huomenna olisi sitten tarkoitus lähteä tallille ja jaksaa kerrankin raahata kamera mukaan joten ehkä sieltä sitten kuvia.

-Natte






2 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus! :) ja mua ainakaan ei oikeesti yhtään haittaa noi ruokakuvat, paitsi että ne näyttää niin hyvilt et tekee mieli tulla syömää ne! :) mun puolest sun ei tarvi tehä ruokablogia, laittele tänne vaan, mut jos teet nii linkkaa ja alan lukee ;)

    VastaaPoista