Esittelyt

14. huhtikuuta 2013

Kentällä ja Maastoilua

  Minulla on tänä viikonloppuna ollut niin paljon ohjelmaa että en ole ehtinyt kertoa torstain ratsastustunnista enkä mistään muustakaan, mutta keskiviikkona olin siis tallilla ja pidettiin kerho Pihlan kanssa, talutin ym.

  
  Torstaina menin siis Nassella. Maneesi ei ole käytössä nyt pariin viikkoon joten tunnit pidettiin kentällä. Kenttä itsessään oli vain aika huonossa kunnossa sillä siellä ei ole ratsastettu melkein kertaakaan koko talvena. Ensin mentiin maastolenkille joka kesti noin puolet tunnista ja sitten pyörittiin kentällä. Ravata pystyi vain suoralla uralla, mutta tehtiin itsenäisiä avoja ja väistöjä. Menin ilman jalustimia. Tehtiin väistöä tai avoa pitkällä sivulla ja sen aikana ravi-käynti-ravi siirtyminen. Nasse oli super kiva, ja ihan eri poni kentällä kuin maneesissa. Ei kiirehtinyt yhtään ja meni kaikin puolin rauhallisesti ja kivasti. Sain kerrankin hyvän tuntuman poniin ja olin tunnin jälkeen tosi iloinen. 
Huom. jalustimet olivat liian lyhyet mutta en jaksanut säätää kun mentiin vain maastoon ja kentällä ilman jalustimia.





Miksi meidän meno näyttää silti usein tältä? xd
  Perjantaina olin kampaajalla ja hulluilla päivillä. Lauantaina leffassa kaverien kanssa ja sitten yöksi yhelle kaverille. Tänään olin kirkossa ja nyt chillailen täällä kotona ja valmistaudun (tai ainakin pitäisi) huomisiin matikan kokeisiin.

Vastatkaa kyselyyn sivupalkissa ;)

-Natte

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti