Esittelyt

25. joulukuuta 2012

Make my wish come true, all i want for christmas is you


 Nyt on joulu mennyt (tai siis ainakin joulu aatto) ja oikein mukava joulu mulla olikin. Sukulaisten kanssa on aina mukava viettää joulua, syöden jouluruokaa, availlen lahjoja ja nauttien yhdessäolosta. 
 Sunnuntaina ja maanantaina olin molempina päivinä paappomassa Luckya. Sunnuntaina Jennin, Smillyn, Inan ja Kepan kanssa. Maanantaina Jennin, Smillyn ja muiden tallilaisten kanssa. Oltiin joulumaastossa ja Lucky oli ihan tonttu-poni :3 

Jouluna minusta lahjojen antaminen on useammin kivempaa kuin niiden saaminen, siis pidän minä lahjojen saamisestakin, mutta se tunne kun näet jonkun aidosti ilahtuvan lahjasta jonka annat on todella onnellinen tunne.
 Joulu omasta mielestäni on muuttunut liian mateeriseksi (onks toi ees sana xd) eli vain ostetaan ja ostetaan ja itse joulun idea jää taka-alalle. Muiden itse tekemät lahjat ja muut persoonnalliset lahjat joilla on tunnearvoa muistuvat mieleen parhaiten. Mutta nämä ovat vain omia mielipiteitäni,

Lahjoista omaperäisin oli kyllä serkultani saamani ananas. Siitä saimme kaikki kunnon naurut, ja miksi ihmeessä ei voisi antaa jollekin joululahjaksi ananasta? Tämän kyseisen joulu lahjan muistan kyllä aina! Muuta mukavaa mitä sain oli objektiivi kameraani (en malta odottaa että pääsen kuvaamaan sillä) sekä vaatteita, kosmetiikkatuotteita ja suklaata :3 yms. 

Tämän postauksen loppuun laitan viimeiset joulukalenterin luukut (vähän myöhässä) sekä kuvia.








Päivä 1; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin. 
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen. 
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

Luukku 23 Hevonen jonka haluaisin omaksi: Sampolta en halua riistää sitä onnellisuutta minkä se saa eläkekodissaan joten tähän luukkuun vastaan että Nassen. Nassen kanssa pääsisin kehittymään paljon ja poni on meidän parin kuukauden yhteisellä taipaleella osoittautunut oikein mukavaksi.

Luukku 24 Elämäni tärkein hevonen: Tähän on vain yksi vastaus, Sampo. Kukaan ei ikinä tule viemään Sampon paikkaa minulta, tämä pieni poni opetti minulle niin paljon, tämän ponin kanssa koin elämäni parhaat hetken, niin onnistumiset kuin epäonnistumisetkin. Elämän jatkaminen ilman Sampoa on todella vaikeaa, vaikka minulla on kaikki ihanat muistot tallessa ikuisesti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti