Esittelyt

6. joulukuuta 2012

Haaste-joulukalenteri


Haha moi tiedän että joka ikinen hevosbloggaaja tekee tän saman haasteen mutta who cares. En pakota teitä lukemaan juuri näitä haaste postuksia, mutta ajattelin että tää oli vähän niinku tällanen "joulukalenteri" (joskin aika paljon myöhässä, mutta ihsm, jote teen 6 ekaa "päivää" tänään) Tänään on 6 päivä joulukuuta, eli Suomen itsenäisyyspäivä<3 Onnea Suomi! :)

Päivä 1; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin. 
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen. 
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

Luukku 1 Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin: Varmaankin joku talutusratsastuksen ponski, mutta silloin kun aloitin ratsastuskoulussa menin ensimmäisen tuntini Eetulla, pienellä rautiaalla welsh-poni ruunalla. Saatiin toivoa kellä haluttiin mennä, minä uutena alkeiskurssilaisena en tuntenut muita poneja sieltä joten toivoin sitten Eetua. Ratsastuksen opettajani oli vähän ihmeissään että olenko varma että haluan mennä ensimmäisen tuntini juuri Eetulla, sillä ponilla on aika pompottava ravi ja yms. Mutta menin sitten kuitenkin ja Eetu oli tosi kiva! :) 

Luukku 2 Ensimmäinen hevonen jolta putosin: Olisikohan ollut joko Eetu tai Uni. En muista kummalta putosin eka… Eetulta sillo kun poni säikähti jotain ja teki 180 asteen käännöksen tai sitten Unilta kun mentiin ilman satulaa (olisikohan ollut ensimmäinen kerta). En pudonnut kuitenkaan mitenkään pahasti.

Sampo<3
Luukku 3 Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen:  Pettymyksen tuotos, en millään muista, olisikohan ollut Uni? En millään muista…. 

Luukku 4 Hevonen jota ikävöin eniten: Sampo<3 Tähän en nyt jaksa kirjoittaa enempää tästä asiasta mutta laitan kuvan. 

Luukku 5 Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut:  Mikään hevonen ei oo hullu, mutta epämiellyttäviä ratsastuskertoja ovat olleet esim. jossain leireillä jossa satuin menemään sellaisella hevosella joka puri vaan kiinni kuolaimeen ja lähti, se ei ollut kovinkaan kivaa. Mutta yhtään hullua hevosta ei omasta mielestäni ole olemassa.

Luukku 6 Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut:  Oiskohan Kirisikka, tai sitten Amanda. Molemmat shettis tammat on ollut ihan tosi kilttejä ratsastaa. Kiriskalla menin vanhassa Karlvikissä perusmerkin, ja Amandalla mun ekat koulukisat. :)

Tässä sitten taisi ollakki kaikki, nyt täytyy lähteä. Oon menossa tallille koko iltapäiväksi. Postaan siitä ehkä sitten myöhemmin.

<3:llä Natte


1 kommentti:

  1. Minäkin menin perusmerkin Kirsikalla, mutta kisatkin Kirsikalla :)

    VastaaPoista