Esittelyt

16. joulukuuta 2012

I will try to fix you


 Apua oon ihan jäljessä tämän kalenterin kanssa, mutta sitten tästä postauksesta tuleekin aika pitkä…
 Ensin voisin kertoa ihan normaaleja asioita mun viikolta.

Torstaina menin kaksi tuntia Nassella, ensimmäisellä mentiin ihan perus koulua, tehtiin paljon voltteja. Poni oli ihan unelma<3 Kuunteli tosi hyvin ja oli kevyt kädelle :)
 Sitten toisella tunnilla harjoiteltiin viimeistä kertaa katrilliin. Meni ihan semi hyvin. Nassen mielestä piti purkaa vähän energiaa, joten siinä sitten mentiin aika kovaa välillä xd

Lauantaina menin kauppojen kautta tallille. Ostin vähän katrillirekvisiittaa ja joululahjoja mitä nyt ehdin. Tallilla sitten pesin Nassen kamat ja sitten laitettiin ponit edustus kuntoon. Illalla oli sitten tallin joulujuhlat. Ohjelmassa oli siis meidän katrilli, kepparikatrilli, ja vuoden ponin julkistus.
 Verkassa Nasse lähti välillä aika kovaa mutta itse katrilli meni ihan okei. Omaa ratsastustani häpesin, mutta ponista olin ylpeä<3

Tänään (sunnuntai) olin ratsastamassa Luckylla. Ulkona oli ihan hirveä ilma, tuuli ja satoi lunta niin paljon että ei meinannut nähdä eteensä. Onneksi maneesi on silti keksitty :) Lucky oli ihan okei. Tein paljon voltteja ja avoja. Sitten iltapäivästä Pihla tuli meille :)

Sori mun kameral ei ole ainuttakaan kuvaa meidän katrillista joten kuvista kiitos Wilmalle :)


   

Katrilli rekvisiittaa



Sitten siirrynkin joulukalenteriin.

Päivä 1; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin. 
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen. 
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

Luukku 12 Uusin hevostuttavuus: Tämä on sitten varmaan Nasse jota olen hoitanut nyt vasta noin 1kk tai sitten vuokrahevoseni Lucky jota olen vuokrannut lokakuun lopusta asti. Molemmat ovat tosi mukavia :)

Nasse
Luukku 13 Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni: Öm, en tiedä mikä on korkein hyppäämäni este, mutta luulen että se on riilahdessa kesäleirillä ollessani, mutta en ole aivan varma, joten en laita tähän ketään...

Luukku 14 Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti: Apua, nämä kysymykset on omistuisia. Olen mennyt monta onnistunutta tuntia, mutta ehkä varsinkin näillä poneilla on mennyt semi hyvin: Sampo, Hemuli, Lucky ja Ramona. 

Ramona


















Luukku 15 jolta olen tippunut pahiten: Hmm, olisikohan Sampo. Tai Sampolta olen ainakin pudonnut useiten. En ole kuitenkaan koskaan tippunut sillein "pahasti" että olisin satuttanut itseni siten että olisin saanut enemmänkin kuin pari mustelmaa. No putosin kerran Javelta ja herralta lähti suitset siinä samalla, mentiin silloin ilman satulaa ja poni teki pukin.

Jave

Luukku 16 Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut:
Tämä on varmaankin Hemuli. Hemuli tekee aina parhaansa ja on tosi mukava :)






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti