Esittelyt

16. heinäkuuta 2014

Puhelimen kätköistä

Oon ihan älypuhelimen lumoissa. Sain ostaa mun iskän vanhan iPhone 4:n aika halvalla ja todennut nyt parissa viikossa että en osaa elää ilman sitä. Yritän nyt varsinkin kesällä välttää puhelimen räpläystä joten olen toisinaan todella huono vastaamaan siihen. En vain halua elää kännykkä käteen liimattuna, mutta on näitä kuvia tullut räpsittyä jo nyt vaikka kuinka. Jaan tänne blogin puolelle pienen osan julkaisukelpoisia kuvia.

 Harmittaa vain kun vanhan puhelimen mukana meni kaikki ihanat ikuistetut hetket, joita en millään saa enää varmuuskopioitua minnekkään joten paljon hauskoja muistoja hävisi bittiavaruuteen.

 Mutta hyviä kesän jatkoja kaikille, mä jotenkin sattumalta eksyin pariksi päiväksi kiireapulaiseksi kesätyöpaikalleni joten lomailusta tuli pieni tauko. Mulle saa ehdotella postausideoita, sillä Viikin ponien ollessa lomalla tavallisia heppapostauksia tulee aika harvakseen, sillä Luckylle saan vain harvoin kuvaajan.



1. Vihdoinkin vähän kesäisempi sää 2. Veneajelulla 3. Paras telkkariohjelma
 4. Sain vihdoin noi saappaanvarret<3


 1. Uimassa 2. Suomenlinnan lauttaa odottamassa 3. <3 4. Uimassa part2


 1. Metsämansikoita meidän pihalta 2. Teinipeili 3. Panostus hiukset 4. Tyttöjen kaa rannalla


 1. Suomenlinna 2. Ponit laitumella 3. Suomenlinna part 1000 4. Pluto


 1. Tallinnaa kohti 2. Kaupunkipäivä 3. Joku tosi vanha 4. Toteutin mun unelman


1. Teinipeili taas 2. Toi piti ikuistaa 3. Luckyyy 4. Jotain vaan

2 kommenttia: