Esittelyt

9. helmikuuta 2013

I save my heart for you

Terve taas en saanut aikasemmin aikaiseksi postailla tänne, mutta keskiviikkona olin tallilla. Pidettiin ponikerho ja sen sellaista.

Torstaina olin kanssa tallilla. Ehdin myös ottaa kerrankin pari kuvaa Aladinista ja Waltterista jotka olivat ulkoilemassa. Meillä oli joku kokous ja sitten omalla tunnilla menin Nassella! :D Tehtiin paljon avoja ja ihan vähän sulkuja. Nasse meni avot tosi hyvin ja rauhallisesti. Tehtiin myös käynnistä laukan nostoja ja niissä Nasu ennakoi niin paljon että tuli vain 1-2 ok nostoa. Mutta olen tosi tyytyväinen poniin, laukoissa tarvitaan vaan vielä vähän harjoitusta…
 Laitan vähän kuvia joita ihana Julia kuvas :D Ja haha, mulla on lähes aina suu auki kaikissa ratsastuskuvissa, sillä jotenkin tietoistamatta pidän suutani auki kun keskityn… 


Aladin
Aladin
Waltteri


Pinkki tuutorhuone<3










Eilen olin Luckylla ja olin kerrankin ihan supersuper tyytyväinen Luckyyn! :D Meni epätavallisen hyvin. Illalla meille tuli vieraita ja syötiin tortilloja.

Hei jos teillä on aikaa laittakaa kommenteihin joitain kysymyksiä kysymyspostausta varten. Jos niitä tulee tarpeeksi teen sitten kun ehdin kysymyspostauksen. Kommentteja olisi muutenkin kiva lukea joten jos teillä on ideoita mitä haluatte nähdä blogissani niin sanokaa ihmeessä…

6 kommenttia:

  1. onks noi kuvat kuvattu sil sun uuden objektiivil? :D yritän jaksaa tulla torstain tallille ni sit voisin kuvaa tota teiä tuntii x)

    VastaaPoista
  2. juuh :) joo tuu me ehkä kai hypätään :D

    VastaaPoista
  3. Natte meet ihan sika hyvin nassella, en oo varmaa nähny kellään mulla menevän noin hyvin :)! Ja jos jaksat/haluut tai nii olis kans kiva jos laittasit pari kuvaa meijän tunnis fb, mut jos vaa jaksat. <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah kiitti :D vaik heidi menee kyl paremmi, ku se istuu siel seläs ain iha rentona ja mä heilun siel vaan ;D mut laitan heti ku se kone jos ne kuvat on rupeis taas toimii... oon mun veljen koneel. Mut kiitos<3

      Poista
  4. sama ku almal! :) meet nassel varmaa parhaiten kaikista joita oon nähny!! ja kiva postaus ;)
    p.s. saa laittaa kuvii fb ;)

    VastaaPoista
  5. hahah kiitti :D vaik heidi menee kyl paremmi, ku se istuu siel seläs ain iha rentona ja mä heilun siel vaan ;D mut laitan heti ku se kone jos ne kuvat on rupeis taas toimii... oon mun veljen koneel. Mut kiitos<3

    VastaaPoista