Esittelyt

25. syyskuuta 2014

Pitkästä aikaa Nasuilua

Kirjoitin tänä aamuna ensimmäisen kokeen mun ihka ensimmäisellä koeviikolla. Pääsin koulusta aikaisin ja suuntasin sateen riepoittaman Helsingin läpi tallille. Olin koko aamupäivän puhkunut intoa kuin pikku ponityttö konsanaan. Fiilis oli vähän samanlainen kuin silloin kun pääsi ekoja kertoja ratsastustunnille ja jännittyneenä odotteli millä ponilla pääsisi menemään. Mutta en siis ole päässyt ratsastamaan "kunnolla" pariin viikkoon ja jo vajaa viikko sitten rupesin tajuamaan kuinka paljon kaipaan päästä hevosen selkään.


Toukokuu 2013


Toukokuu 2013


Kesäkuu 2013


Huhtikuu 2013

  Olin siis tunnilla Viikissä Lauran kanssa. Ponivalinta ei ollut mikään suuri yllätys. Nassen ja Hertan välillä piti vähän miettiä, mutta Nasu veti pitemmän korren. Laura meni Hemulilla. Harjasin ja satuloin ratsuni innosta pinkeänä ja selkään päästyäni tuntui ihanan tutulta ja turvalliselta. Tunti sujui ihan perusratsastusta hioen. Siirtymisiä, ympyrällä työskentelyä ja väistöjä sekä suoralla että kaarevalla uralla. Nasse oli heti alusta lähtien hyvin mukana ja tuntui tosi pehmeältä edestä. Laukkatehtävien alussa meillä oli vähän erimielisyyksiä, jotka kumminkin saatiin lopulta selvitettyä. Sain paljon hyviä neuvoja ja mitä mun pitäisi treenata enemmän.


Kesäkuu 2013


Lokakuu 2013

 Ai, että tuo poni osaa yllättää mut uudelleen ja uudelleen. Pelkäsin että olin unohtanut miten Nasse toimii ja miten ylipäätään ratsastetaan, mutta silti Nasu kulki ainakin suurimmaksi osaksi paremmin kuin elokuun alun kilpailuharjoituksissa joissa sillä menin. En mä vaan tiedä, mutta sen tiedän että tuo poni osaa olla niin taitava kunhan mä itse vain osaisin. Mutta onnellisena, sateesta piittaamatta, lähdin kotiin ja odotan innolla milloin pääsisin seuraavan kerran menemään tuolla parhaalla ponilla.


Harmi kun ei ollut kuvaajaa joten saatte tuijotella näitä vanhoja otoksia reilun vuoden takaa.

6 kommenttia:

  1. Tää on kiva tää sun ulkoasu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tein vaan sairaan ärsyttävän mokan, kun unohdin laittaa bannerin taustan läpinäkyväks ja huomasin sen vasta kun laitoin sen tänne :(

      Poista
  2. uii olitteko lauran kans irtotunnilla vai? vitsimäki haluun mennä josksu ratsastaa uuestaa viikkii :Dja ihania kuvia susta ja nasusta :')

    VastaaPoista
  3. Voi vitsi mulla oli ikävä näitä ihania postauksia ! :) Näit on vaan niin ihanaa lukee, mutta harmi ku ei ollu kuvii siitä irtotunnista, olisin mielelläni tullu kuvaamaan :D!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos :D Ollaan ehk menos uudestaa joku päivä nii tuu sillo :3

      Poista