Esittelyt

19. syyskuuta 2014

Kun inspistä on mutta ei ole mitään mistä kirjoittaa?

 Otsikko kertoo mun fiilikset juuri nyt. Tiedän että ketään ei oikeasti kiinnosta lukea tämmösiä turhia höpinöitä, mutta halusin kirjoittaa kuitenkin. Ahdistaa kun päivät vain solisevat ohi ja tuntuu ettei missään mitä teen ole järkeä. Kaikki tuntuu jotenkin turhalta ja samantekevältä. Kuitenkin motivaationi ratsastusta ja koulua kohtaan on ihan huipussa. Ei vain ole mitään mihin panostaa.

  Olen tässä päässyt tallille pariin otteeseen mm. maastoilemaan tai juoksuttamaan tuttujen hevosia, mutta kaipaisin jotain kunnollista. Halu kehittyä ja ratsastaa tavoitteellisesti ei ole pitkään aikaan ollut näin vahva. Kuitenkaan toistaiseksi talleilen näin säännöllisen epäsäännöllisesti. En ole tottunut näin vapaaseen vapaa-aikaan ilman tallijuttuja

  Koulussa muut itkevät verta tulevan koeviikon takia. Itse odotan sitä innolla sillä mun päiväjärjestykseen kuuluu seuraavan kahden viikon aikana noin tunti tai puolitoista koulua päivittäin. Kokeita mulla on tasan kolme: psykologia, matikka ja musiikki. Joten vapaa-aikaa jää enemmän kuin tarpeeksi. Mitä mä teen kaikella tällä ajalla kun yleensä tallilla on kulunut iso osa ajastani? Ehdotuksia saa kertoa...


Pidettiin brunssi parhaitten kanssa

  Ärsyttää kirjoittaa tällaisia postauksia ilman mitään kunnollista aihetta, mutta kun tuntuu että mun elämässä ei ole juuri nyt mitään aihetta josta kirjoittaa vaikka inspiraatiota löytyy vaikka muille jakaa. Ja vielä lopuksi pahoittelen tätä blogin tyhmää ulkoasua joka tekee tekstien lukemisen älyttömän vaivalloiseksi tuon taustan takia, en ole vain jaksanut tehdä asialle mitään.



Carkki näytti mulle yhden Helsingin parhaista kahviloista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti